24/12/09

10 "experiència TIC" de 2009

10 "experiència TIC" de 2009 que no havia tingut abans 


- Deixar de fer servir la xarxa Xing
- Canviar de Lastfm a Spotify
- Començar a participar una mica a les traduccions de Facebook
- Practicar amb extensions de Firefox
- Provar Google Wave 


10 "experiència TIC" que encara no he tingut (potser l'any 2010?) 


- Comprar un iPhone tot i que m’agradaria
- Comprar un Mac portàtil tot i que m’agradaria
- Deixar de fer servir un PC corporatiu
- Comprar un lector digital, en part perquè no sé quin voldria tenir
- Obrir un videoblog
- Eliminar extensions de Firefox
- Treure profit de Google Wave
- Adquirir el carnet electrònic i obtenir certificació digital
- Exercir el vot electrònic


Queda clar que no sóc un geek ni un early adopter, però amb aquest repàs m'adono que la meva curiositat i les ganes d'aprendre m'han permès imposar-me uns quants reptes que m'han fet sentir més bé. Encara que no n'hagi sortit sempre ben parat.


Quan no has fet mai un web ni ets de l'ofici, per posar un exemple, dediques moltes hores a equivocar-te, fins que vas entenent com funciona l'eina. I quan et sembla que ho comences a entendre, comproves que no ets cap dissenyador i que per alguna raó hi ha professionals que s'hi dediquen. Però mentrestant aprens, et distreus i, suposo que sobretot, et fa l'efecte que el repte ha valgut la pena.